Nieuwe ledenadministratie

Nieuwe ledenadministratie

Afgelopen jaar hebben wij u verschillende malen geïnformeerd over de automatisering van onze leden administratie. Per 1 januari j.l. hebben we de leden administratie van Imkersbond ABTB en van de ANI samengevoegd in één systeem. Dit systeem hebben wij ondergebracht bij All United.

All United is een bedrijf welke is gespecialiseerd in digitale oplossingen voor verenigingen en hun leden administratie. Afgelopen maanden hebben wij de ledenadministratie helemaal naar wens vorm kunnen geven. De leden hebben afgelopen weken per e-mail bericht gehad dat men in de persoonlijke omgeving persoonlijke gegevens kan inzien en wijzigen.

Zoals aangegeven in de laatste vergaderingen krijgt u als afdeling ook toegang tot het systeem van All United. In deze omgeving kunt u, als bestuur alle gegevens van uw leden inzien en wijzigen. Door uw leden administratie in dit systeem bij te houden blijft uw ledenadministratie altijd gelijk aan de leden administratie van het hoofdbestuur.

Vanuit het All United systeem zal het hoofdbestuur uw afdeling factureren voor de afdracht. Hierbij is het All United systeem leidend. Daarom is het voor u en ons belangrijk dat u de gegevens van uw leden altijd actueel houd in het systeem.

Wij zijn ons er van bewust dat dit voor vele van u een grote verandering in werkwijze is. Wij willen u hierbij dan ook graag op weg helpen. Wij nodigen u daarom van harte uit voor een uitleg en training over het All United systeem op zaterdag 10 maart van 09:30 tot 12:30 uur bij Hotel Van Der Valk in Duiven.

Tijdens deze uitleg ontvangt u van ons uw inlog gegevens en maken wij u wegwijs in het systeem. Gezamenlijk zullen we aan de slag gaan in het systeem. Mocht u in het bezit zijn van een laptop, dan vragen wij u om deze mee te nemen. Bij Van Der Valk kunt u doormiddel van een wifi verbinding inloggen in het systeem en zullen wij het hele proces met u doorlopen.


Meer nieuws...